RETOURNEREN EN OMRUILEN
- Alvorens een Product te retourneren, verzoeken wij u vooraf de retour voorwaarden in onze Algemene Voorwaarden te raadplegen;
- Ga onder het kopje Uw Account naar Bestellingen en Retouren;
- Voer het e-mailadres en ordernummer in of selecteer in bestelgeschiedenis de bestelling die u (gedeeltelijk) wenst te retourneren;
- Selecteer d.m.v. aanvinken de bestelregel waarop u een retour wilt aanvragen en controleer en wijzig zo nodig het aantal;
- Geef in het opmerkingen veld de reden van uw retourzending aan en klik op Vraag een Retour;
- Na beoordeling van uw aanvraag ontvangt u per e-mail een RMA nummer en een adreslabel, waarmee u de retourzending kunt versturen;
- Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. Print het adreslabel, dat u per e-mail heeft ontvangen, uit en plak deze op de doos; Let op het adreslabel is geen verzendlabel!
- Geef het pakket af bij een PostNL afgifte punt. Bij afgifte ontvangt u van PostNL een verzendlabel met Track&Trace code. De retour verzendkosten zijn voor rekening van de Koper;
- Indien wij het product in goede staat hebben ontvangen, staat het creditbedrag in de regel binnen 10 werkdagen na ontvangst van het Product op uw rekening;
- Wanneer u het product wilt omruilen voor ander Product, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen en het oude product te retourneren. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden, raadpleeg de Algemene Voorwaarden;
- Retourzendingen zonder geldig RMA nummer zullen wij niet in behandeling nemen.
- CESG is nimmer verantwoordelijk voor schade aan het product ontstaan tijdens transport.
- CESG behoudt zich te allen tijde het recht voor om retourzendingen van producten die incompleet, beschadigd, vuil en/of anderzins in niet her-verkoopbare staat zijn, af te wijzen.