Het artikel is toegevoegd aan uw winkelwagen!

Menu

Vragen en Antwoorden

  • Kan ik een bestelling afhalen?

    CE Webshop heeft alleen een online winkel. Het is daarom niet mogelijk om zendingen af te halen. Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

  • Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

    Direct bij ontvangst dient u de bestelling te controleren. Indien de bestelling tijdens het transport beschadigd is, heeft u de volgende mogelijkheden:

    1. De ontvangst weigeren en de zending retour geven aan de bezorger
    2. Indien u de zending wel heeft geaccepteerd, kunt u de schade binnen 24 uur na aflevering per e-mail melden aan webshop.cerepair.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op m.b.t. de verdere afhandeling.

  • Ik heb niet het juiste product ontvangen?

    Heeft u niet datgene gekregen dat u bij ons heeft besteld? Stuur een mail naar webshop.cerepair.nl onder vermelding van uw bestelnummer en wij nemen zo snel mogelijk (op werkdagen, uiterlijk binnen 24 uur) contact met u op.

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    Alle benodigde informatie om een product te retourneren vind u onder onder Customer Support bij Retourneren en Omruilen.

  • Hoe kan ik een product omruilen?

    Alle benodigde informatie om een product om te ruilen vind u onder Customer Support bij Retourneren en Omruilen.

  • Waarom moet ik verzendkosten betalen en hoe worden deze berekend?

    Om er zeker van te zijn dat uw bestelling u in goede staat bereikt, verpakken wij uw producten met zorg in een passende, stevige verpakking. Het pakket wordt vervolgens aangemeld bij en verstuurd met PostNL. In de kosten voor verzending zijn, naast de pakkettarieven die wij zijn overeengekomen met PostNL, ook de kosten voor het in-/verpakken en de verpakkingsmaterialen inbegrepen. Per zending/pakket* bedragen de verzendkosten € 8,95 inclusief BTW.

    * Maximale afmetingen: 100x70x58cm en maximaal gewicht van 30 kg.

  • Hoe gaat CE Webshop om met mijn privacy en mijn persoonsgegevens?

    In onze Privacy Statement Persoonsgegevens staat vermeld hoe wij omgaan met persoons(gegevens) en uw privacy beschermen.

  • Wat zijn de volledige bedrijfsgegevens van CE Webshop?

    CE Repair Services B.V -  CE Webshop
    Nijverheidsweg 19E
    3641 RP Mijdrecht
    BTW nummer: NL817851495B01
    KvK: 30225129
    IBAN NL16 ABNA 0837287103

  • Hoe kan ik contact opnemen met CE Webshop?

    Wij doen onze uiterste best om onze website zo informatief mogelijk te maken. Heeft u een vraag die niet via onze website wordt beantwoord, of wilt u een klacht indienen, een compliment geven, neemt u dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar webshop@cerepair.nl.  U ontvangt van ons binnen 48 uur een reactie (op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur).

  • Ik ben mijn wachtwoord voor CE Webhsop vergeten?

    Om een nieuw wachtwoord aan te vragen klikt u bij de inlogvelden of hier op  Uw wachtwoord vergeten. Indien uw emailadres bij ons bekend is ontvangt u per email een nieuw wachtwoord. Een wachtwoord dient minimaal 5 karakters te bevatten.

  • Ik heb betaald, maar geen betalingsbevestiging ontvangen?

    Controleer of het bedrag daadwerkelijk van uw bankrekening is afgeschreven. Is dat het geval, dan is de bevestigingsemail mogelijk in uw spambox terecht  gekomen. Is het bedrag niet afgeschreven, dan is de betaling mislukt. U kunt de bestelling opnieuw plaatsen en betalen.